Regulamin Centrum Aktywnego Wypoczynku
Regulamin Centrum Aktywnego Wypoczynku
- Administratorem Centrum Aktywnego Wypoczynku (CAW) jest Tarnowski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Tarnowie ul. Traugutta 5a tel. 14-622-07-10, zwany dalej Ośrodkiem.
- CAW jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 1200 – 2000, w soboty 8:00 do 16:00
- Ośrodek zastrzega sobie możliwość zmiany godzin funkcjonowania CAW.
- Za korzystanie z urządzeń treningowych oraz sanitariatów pobierane są opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Z CAW korzystać mogą:
1) osoby, które ze względu na stan zdrowia nie posiadają przeciwwskazań lekarskich do odbywania ćwiczeń lub zajęć rekreacyjno-sportowych,
2) dzieci do lat 14 wyłącznie pod opieką osób pełnoletnich,
3) grupy zorganizowane na zasadach ustalonych z Ośrodkiem. - Osoby korzystające z CAW zobowiązane są do:
1) zapoznania i przestrzegania niniejszego regulaminu,
2) każdorazowego sprawdzenia stanu technicznego wyposażenia przed i po zakończeniu zajęć, a w przypadku zauważenia usterki zgłoszenia tego faktu obsłudze obiektu,
3) zachowania bezpieczeństwa przy korzystaniu z wyposażenia,
4) używania stroju sportowego oraz zamiennego obuwia,
5) przestrzegania porządku i nie zaśmiecania pomieszczeń oraz otoczenia,
6) dostosowania się do poleceń obsługi odpowiedzialnej za funkcjonowanie obiektu. - Osobom na terenie CAW zabrania się wnoszenia i spożywania alkoholu, palenia tytoniu, stosowania środków odurzających oraz przebywania w stanie wskazującym na ich spożycie.
- Na terenie CAW zabrania się stwarzania zagrożeń narażających siebie i innych użytkowników na utratę zdrowia lub kalectwo.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w szatni rzeczy wartościowe, gotówkę, karty płatnicze, telefony komórkowe itp. jak również za zagubione na terenie obiektu przedmioty lub dokumenty.
- Za zniszczone lub uszkodzone wyposażenie w CAW, elementy stałe obowiązuje odpłatność w wysokości ustalonej z administratorem.
- Osoby naruszające porządek, przepisy regulaminu lub nie stosujące się do zaleceń obsługi technicznej i służb porządkowych, będą usuwane z terenu obiektu.